HTML

ablakpárkány

csak úgy, a magam örömére és bosszúságára meg mert keveslem azokat a fórumokat, ahol publikálhatok, meg él bennem egy összegző hajlam meg exibichionizmus, szeretem a betűket, amellett szívesen kötekedem közéletileg, végül mindent köszönök édesanyámnak, aki nélkül ez a blog nem jött volna létre

Friss topikok

  • vielopol: Valóban nem lehetne - Berzsenyi niklai halott, amikor elnevezték a helyet Normafának. (2018.10.25. 21:52) A Normafához
  • herrriporter: @veletlen: Csak nem te vagy az, Katikám? Ha igen, üdvözöllek, ha nem, akkor köszöntöm az ismeretle... (2018.06.17. 17:54) Gyermekkorunk legszebb para_2_lopótök
  • vielopol: A MOM-nál is van ilyesmi, valamikor el is vihetnénk az repiként hozzánk került ponyvákat. momkult.... (2017.02.13. 22:00) lángost enni
  • Villő Varga: Kedves Gyula! Evit keresem, de nem tudom elerni a regi email cimen. Legyszives szolj neki, hogy a... (2016.12.30. 23:41) keszthelyi
  • vielopol: földlabdás ugye (2016.12.24. 19:00) szentcsalád

Linkblog

giccses

2015.02.16. 19:54 herrriporter

k1_1.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

képpel indítom a tavaszt. a Kopaszi-gát végében készítettem a szomorúfűz még csupasz ágain keresztültörő napsugarak felhasználásával, alant a kék Duna kering, menten elhányom magam, de jobb téma nem jutott eszembe múlt pénteken, mikor is idén először sejdítettem meg az évszakváltás közeledtét, és uccu, bicikliztem egy nagykört

 

 

 

 

 

igaz, még harisnyanadrágot húztam a térdnaci alá, még acélbetétes bakancsban parádéztam a tornacipő helyett, még kesztyűt húztam és sálat tekertem (meg a biciklipedált, ugye), aztán a gáton élvezkedtem a napfényben (fürdőztettem az arcom, mintegy).

nem én voltam az egyetlen, akit kimozdított és fotózásra sarkallt a közelítő tavasz. a második fotón látható lány (a vázamon áll) ugyancsak harisnyában, rövid nadrágban pedálozott ki ugyanoda, ahová én, és szintén képeket készített a tájról

2_50.jpgnem tudom, lefotózott-e engem is, én mindenesetre nem fogom följelenteni, amiért engedélyem nélkül lencsevégre kapott, és remélem, én sem leszek áldozata az újfasiszta magyar kormány eszement jogalkotásának, miszerint csak az érintettek beleegyezésével lehet immár fotózni bárkit a közterületeken is, és engedélyt kell kérni a kép akárcsak egy blogban történő közléséhez is, és ha ilyen írásos engedélyek nincsenek, a lefotózott személy följelentheti a fénykép készítőjét, aki pénzbírság befizetése mellett köteles megsemmisíteni az inkriminált fotót. ezek nemcsak gecik (© Simicska Lajos), ostobák is. sebaj, kockáztatok. ha a képen épphogy látható leányzó följelent (ahogy nem fog, okosabb annál), és megbírságolnak, elmegyek egészen Strasbourgig, bazmeg!

Szólj hozzá!

Címkék: fotó tavasz bicikli Kopaszi-gát

A bejegyzés trackback címe:

https://ablakparkany.blog.hu/api/trackback/id/tr827180985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása