HTML

ablakpárkány

csak úgy, a magam örömére és bosszúságára meg mert keveslem azokat a fórumokat, ahol publikálhatok, meg él bennem egy összegző hajlam meg exibichionizmus, szeretem a betűket, amellett szívesen kötekedem közéletileg, végül mindent köszönök édesanyámnak, aki nélkül ez a blog nem jött volna létre

Friss topikok

  • vielopol: Valóban nem lehetne - Berzsenyi niklai halott, amikor elnevezték a helyet Normafának. (2018.10.25. 21:52) A Normafához
  • herrriporter: @veletlen: Csak nem te vagy az, Katikám? Ha igen, üdvözöllek, ha nem, akkor köszöntöm az ismeretle... (2018.06.17. 17:54) Gyermekkorunk legszebb para_2_lopótök
  • vielopol: A MOM-nál is van ilyesmi, valamikor el is vihetnénk az repiként hozzánk került ponyvákat. momkult.... (2017.02.13. 22:00) lángost enni
  • Villő Varga: Kedves Gyula! Evit keresem, de nem tudom elerni a regi email cimen. Legyszives szolj neki, hogy a... (2016.12.30. 23:41) keszthelyi
  • vielopol: földlabdás ugye (2016.12.24. 19:00) szentcsalád

Linkblog

Gyermekkorunk legszebb para_2_lopótök

2018.05.16. 20:36 herrriporter

Első lopkodós korszakomnak azt hiszem, akkor lett vége, amikor egy végigtivornyázott március idusát követő másnapi ébredéskor tétova tekintetem az íróasztalomon álló hatalmas hajsamponos flaskára tévedt, amelyet - mint barátaim utólag mesélték - egy közértből emeltem el a kabátom belső zsebébe, vagy isten tudja, hová csúsztatva. Akkor valahogy véget ért a kleptomániám.
        pilsner.jpgÍrhattam volna azt is, hogy akkor valami eltörött (bennem), de az a valami csak évekkel később törött el egy prágai sörözőből síbolt Pilseni feliratú söröskorsó formájában. Ugyancsak feküdtem reggel az ágyamon, és az álom és ébrenlét határán mocorogva bámultam kifelé, mikor egy éles cikkanást hallottam a lopott korsó felől, ami a szemem láttára repedt ketté hosszában, akárcsak a függöny, az épületek és a sziklák Jeruzsálemben, abban a pillanatban, amikor Jézus kilehelte. 
       Mellékszálként említem, hogy ugyanabban a Fehérvári úti panellakás-szobámban keltem ki hajnalban valami okból ugyanabból az ágyból, amikor az ágy fejrésze fölötti vasbetonba fúrt vas tartókon pihenő dög nehéz rádiónk rázuhant az ágyra, éppen oda, ahol előtte órákon át a fejem nyugodott. Valószínűleg nem nyomott volna halálra, de bizonnyal komoly sérüléseket szerzek, ha néhány másodperccel korábban nem kelek föl, a sokkhatásról nem is beszélve. Később írok még legendás és megmagyarázhatatlannak tűnő túléléseimről.radio_2.jpg 
       Utolsó említést érdemlő eltulajdonításom szomorú apropója, hogy nem valamiféle izgalmi állapot hajkurászása vitt rá, hanem a szükség. Egy fajátékot loptam a Baross utcai fajátékboltból első lányom valahányadik születésnapjára, mivel épp nem volt munkám és pénzem, viszont igyekvő vasárnapi apukaként örömet akartam szerezni a gyereknek, és persze elkerülni a szégyent, hogy nem vagyok képes ajándékot vinni neki. Örömöt szereztem, a szégyen ellenben megmaradt, na, nem a lopás, inkább a vasárnapiapukaság miatt.

2 komment

Címkék: lopás fajáték Pilsner

A bejegyzés trackback címe:

https://ablakparkany.blog.hu/api/trackback/id/tr6813964944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

veletlen 2018.06.07. 23:18:47

Kisiskolás koromban valahogy voltak még emlékeim a Kecskeméti Konzervgyár bizonyos termékeiről. Amikről koromnál fogva nem kellett volna, hogy legyenek. Így egyik felejthetetlen és feltartóztathatatlan para-élményem, amikor cikinek tartottam volna paradicsomos burgonya bébiételt venni a tunyogmatolcsi áfész ismerős boltos nénijei között, így inkább zsebrevágtam egyet. Otthon úgy kanalaztam ki az üvegből, mintha az élet nedűje lett volna.

herrriporter 2018.06.17. 17:54:47

@veletlen: Csak nem te vagy az, Katikám? Ha igen, üdvözöllek, ha nem, akkor köszöntöm az ismeretlent! :)
süti beállítások módosítása