HTML

ablakpárkány

csak úgy, a magam örömére és bosszúságára meg mert keveslem azokat a fórumokat, ahol publikálhatok, meg él bennem egy összegző hajlam meg exibichionizmus, szeretem a betűket, amellett szívesen kötekedem közéletileg, végül mindent köszönök édesanyámnak, aki nélkül ez a blog nem jött volna létre

Friss topikok

  • vielopol: Valóban nem lehetne - Berzsenyi niklai halott, amikor elnevezték a helyet Normafának. (2018.10.25. 21:52) A Normafához
  • herrriporter: @veletlen: Csak nem te vagy az, Katikám? Ha igen, üdvözöllek, ha nem, akkor köszöntöm az ismeretle... (2018.06.17. 17:54) Gyermekkorunk legszebb para_2_lopótök
  • vielopol: A MOM-nál is van ilyesmi, valamikor el is vihetnénk az repiként hozzánk került ponyvákat. momkult.... (2017.02.13. 22:00) lángost enni
  • Villő Varga: Kedves Gyula! Evit keresem, de nem tudom elerni a regi email cimen. Legyszives szolj neki, hogy a... (2016.12.30. 23:41) keszthelyi
  • vielopol: földlabdás ugye (2016.12.24. 19:00) szentcsalád

Linkblog

szerda este

2010.03.24. 22:48 herrriporter

n11 van, föltöltöttem a kellő mennyiségű híreket, 40 percem van még az ügyeletből, gondoltam, írok pár sort, mert ahogy távolodom a még oly emlékezetes eseményektől is, kopnak az élmények, és nem lehet azokat úgy megírni, mint frissen.

szóval múlt pénteken Cabaret Medrano a Fővárosi Nagycirkuszban. nem volt jó a koncert. Imiéket eddig mindig füstös kis klubokban hallottam zenélni, és azok jó bulik is voltak, mert ők olyan helyekre valók. a cirkuszban egész egyszerűen elvesztek a hatalmas térben, nem találták a helyüket, esetlenül mozogtak, a tömítőanyagként használt akrobaták, mutatványosok és egyéb ingyenélők pedig inkább zavarták az összképek, semmint erősítették.

ugyanakkor jó volt évtized távolából újra a cirkuszban lenni (utoljára a lányomat vittem el valami kínai produkcióra, rádiós ingyenjeggyel), de gyerekkoromban határozottan szerettem ezt a világot, leginkább az állatos számokat. ma már inkább szomorkás nosztalgiával gondolok a cirkuszra, afféle elnéző szeretettel, amibe egy adag távolságtartás is vegyül.

(íme, a bizonyság, hogy valóban ott voltunk a cirkuszban, és az arcomon látható enyhe mosolyféle pontosan tükrözi, amit az imént a cirkuszhoz való viszonyomról írtam. amúgy elég foghíjas volt a nézőtér, azt hiszem, Imiék rosszul mérték fel helyszínt és a várható érdeklődést)

 

másnap, szombaton ügyeletes riporterként voltam a kelenföldi Bikás-domb tövében dr. simicskó istván kereszténydemokrata képviselőjelölt kampányrendezvényén, ahová É. is elkísért. az interjú, a cikkírás hamar megvolt, a program szót sem érdemel (szkanderverseny, bográcsgulyás, kungfubemutató, kutyakiállítás, stb.), viszont az egyik standnál lehetett sörjegyeket vételezni, amelyek fejében féláron csapolták a Beck's sört.

É-vel és a jó fej videós kollégával vételeztünk is magunkhoz fejenként vagy 6 korsónyit, pontosabban félliteres műanyagpohárnyit (É. csak háromdeciseket), minek köszönhetően majd' végig ott maradtunk és jót beszélgettünk, közben mikrofonvégre kaptunk többek között egy butaarcú tetovált-fukszos dagadt és szebbjövőtöző motoros fickót és egy szerencsétlenségében egyre hangosabban orbánminiszterurazó hajléktalant is, és demjénrózsi plébekjének hangjaira távoztunk a ránk boruló alkonyban. megint csak nem rájuk fogok ikszelni, de nem emiatt a délután miatt; a szocik is képesek hasonlót, csak kicsit elvtársiasabbat elővezetni, attól is rosszul vagyok a végére. már az elején is

(a képen a kelenföldi rambó, aki szebb jövőt ment keresni a Bikás-domb melletti mezőre. szerintem sötéten látja a jelent)

(ez meg itt az ajaki asszonykórus hímtagokkal kiegészítve. azért tettem be, mert tetszik a színes népviseletben virító emberek és a háttér szürke panelházainak kontrasztja, meg a kopaszodó fotográfus az előtérben)

(különben én is kelenföldi vagyok, vagy inkább lágymányosi)

 

vasárnap aztán kirándulni mentünk a Pilisbe, de erről majd holnap, mert mindjárt lejár az ügyeletem, indulok haza. ezt azért még idebiggyesztem: https://www.youtube.com/watch?v=zAh3SJFqBpo

Szólj hozzá!

Címkék: kampány sör koncert cirkusz cabaret medrano

A bejegyzés trackback címe:

https://ablakparkany.blog.hu/api/trackback/id/tr171866525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása