HTML

ablakpárkány

csak úgy, a magam örömére és bosszúságára meg mert keveslem azokat a fórumokat, ahol publikálhatok, meg él bennem egy összegző hajlam meg exibichionizmus, szeretem a betűket, amellett szívesen kötekedem közéletileg, végül mindent köszönök édesanyámnak, aki nélkül ez a blog nem jött volna létre

Friss topikok

  • vielopol: Valóban nem lehetne - Berzsenyi niklai halott, amikor elnevezték a helyet Normafának. (2018.10.25. 21:52) A Normafához
  • herrriporter: @veletlen: Csak nem te vagy az, Katikám? Ha igen, üdvözöllek, ha nem, akkor köszöntöm az ismeretle... (2018.06.17. 17:54) Gyermekkorunk legszebb para_2_lopótök
  • vielopol: A MOM-nál is van ilyesmi, valamikor el is vihetnénk az repiként hozzánk került ponyvákat. momkult.... (2017.02.13. 22:00) lángost enni
  • Villő Varga: Kedves Gyula! Evit keresem, de nem tudom elerni a regi email cimen. Legyszives szolj neki, hogy a... (2016.12.30. 23:41) keszthelyi
  • vielopol: földlabdás ugye (2016.12.24. 19:00) szentcsalád

Linkblog

Gellérthegyre

2012.06.04. 19:12 herrriporter

sétáltam föl délután lakhelyünkről: Alsóhegyi út, Ménesi út, Somló lépcső, Somlói út, vissza, közben fotóztam azt a kis templomot, amelyet lentről már százszor megcsodáltam, és most az előtérből is megtehettem ezt. mint olvasom, a lazaránusoké (ők Lázárban hisznek? remélem, nem a Jánosban!?)

azért sétáltam, és nem bicikliztem, mert hajnalban arra ébredtem, hogy iszonyatosan hasogat a jobb felkarom, nem is tudtam már visszaaludni. pár napja már éreztem, hogy valami nincs rendben eme testrészemmel, vasárnap még úsztam is, aztán tessék. volt már ilyenem, szerintem ízületi probléma. vettem rá krémet, kenegetem, aztán pár napon belül elmúlik. úgyis esős idő lesz, megvár a bicaj

ma viszont egyirányúsították a céges mobiljainkat, ami semmi jót nem sejtet anyagi helyzetünket illetően, ráadásul még tartoznak is. franc tudja, valahogy nem vet fel a munkakedv, plusz még a kurva karom. a hegyen sétálgatva azon morfondíroztam, hogy talán most kapom a figyelmeztetést, hogy váltsak munkát, munkahelyet

egyelőre Berlint várom: már csak egy hét!

 

 

 

 

 

ja, és tegnap jó volt a Quimby-koncert, utána meg jót beszélgettünk a Café Vianban. igazán jól telt az este, kár, hogy rokkantként ébredtem

Szólj hozzá!

Címkék: munka fájdalom quimby gellérthegy

A bejegyzés trackback címe:

https://ablakparkany.blog.hu/api/trackback/id/tr204565391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása