HTML

ablakpárkány

csak úgy, a magam örömére és bosszúságára meg mert keveslem azokat a fórumokat, ahol publikálhatok, meg él bennem egy összegző hajlam meg exibichionizmus, szeretem a betűket, amellett szívesen kötekedem közéletileg, végül mindent köszönök édesanyámnak, aki nélkül ez a blog nem jött volna létre

Friss topikok

  • vielopol: Valóban nem lehetne - Berzsenyi niklai halott, amikor elnevezték a helyet Normafának. (2018.10.25. 21:52) A Normafához
  • herrriporter: @veletlen: Csak nem te vagy az, Katikám? Ha igen, üdvözöllek, ha nem, akkor köszöntöm az ismeretle... (2018.06.17. 17:54) Gyermekkorunk legszebb para_2_lopótök
  • vielopol: A MOM-nál is van ilyesmi, valamikor el is vihetnénk az repiként hozzánk került ponyvákat. momkult.... (2017.02.13. 22:00) lángost enni
  • Villő Varga: Kedves Gyula! Evit keresem, de nem tudom elerni a regi email cimen. Legyszives szolj neki, hogy a... (2016.12.30. 23:41) keszthelyi
  • vielopol: földlabdás ugye (2016.12.24. 19:00) szentcsalád

Linkblog

szatírnak néztek

2010.01.28. 15:28 herrriporter

kedden délelőtt az Astoriánál. egészen pontosan Bognár Szilvi énekesnő hitte azt néhány pillanatig, h vadidegenként akarok ismerkedni vele, miután leszólítottam a múzeum körút sarkán, mikor följött az aluljáróból. a Csendesben beszéltünk meg interjút, de elé mentem. mondtam neki, hogy "helló, velem fogsz beszélgetni", mire egy gyors mozdulattal kikerült, és visszaszólt, hogy "most egészen mással fogok beszélgetni", utána lépve közöltem, hogy ki vagyok. na ekkor döbbenten megállt, hogy ne haragudjak, de nem ismert meg. akkor jöttem rá, hogy persze, hisz bár egyszer már volt bent nálam a krádióban, most sötét szemüveg és kapucni van a fejemen, tényleg nézhetett akár utcán ismerkedő, rosszarcú fazonnak. jót nevettünk, aztán hosszasan beszélgettünk a Csendesben. emlékezetes találkozás volt.

délután nemigen akaródzott hazamennem, ezért a könyvtárban olvasgattam vagy egy órát, helyesebben átlapoztam néhány Amszterdamról szóló útikönyvet, keresgéltem azokat a helyeket, ahol mi is megfordultunk É-vel majd' 3 éve, hogy felidézzem az akkori emlékeket. nekem az utazás a lételemem, egyszerűen bezárva érzem magam Budapesten, de gyakran még az országban is. ha időnként nem mozdulhatok ki belőle, egyszerűen fuldoklom. bízom benne, hogy idén kijutunk Berlinbe!

este - annak ellenére, hogy Yengibarjan az utolsó pillanatban lemondta a szereplést - remekül sikerült a műsor, bár nem mindent értettem a marokkói Said szavaiból (mint utóbb kiderült, a hallgatók sem), mégis jó volt a hangulat, hála a srác jó kedélyének és a Chalaban zenéjének. a szerdai műsorról nem mondhatom el ugyanezt; a győri egyetem rektora úgy izgult az élőműsorban, mint egy felkészületen diák a kollokviumon, de erről nem tehettem. arról sem, hogy kicsit később kiderült a Csörsz utcában, hogy megint úszás és szauna nélkül maradok, mert lefagyott az elektromos öltözőszekrény-rendszer. a fennmaradó bő kétórát a MOM-ban töltöttem olvasással (Fowles: A francia hadnagy szeretője). vasárnap visszatérek a Sportba.

este még elmentünk Budafokra É. fiatalabb nővéréhez, Sziszhez, ahol is játékból egy szemellenzőt vagy mit kötöttem az egyik kisfia szemére, aki aztán nekiindult a lakásban, és lendületből lefejelte az ajtófélfát. volt nagy sírás-rívás, de komolyabb baj nem történt. szeretek játszani, na

most itthon dolgozgatok, és azon töprengek, érdemes-e beszélnem BZsolttal a krádiós folytatásról, vagy várjak az újrádiós válaszra, esetleg keressek mást... valószínűleg mindhárom lehetőséget életben tartom

Szólj hozzá!

Címkék: munka szatír szemellenző külvágy

A bejegyzés trackback címe:

https://ablakparkany.blog.hu/api/trackback/id/tr301710054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása