HTML

ablakpárkány

csak úgy, a magam örömére és bosszúságára meg mert keveslem azokat a fórumokat, ahol publikálhatok, meg él bennem egy összegző hajlam meg exibichionizmus, szeretem a betűket, amellett szívesen kötekedem közéletileg, végül mindent köszönök édesanyámnak, aki nélkül ez a blog nem jött volna létre

Friss topikok

  • vielopol: Valóban nem lehetne - Berzsenyi niklai halott, amikor elnevezték a helyet Normafának. (2018.10.25. 21:52) A Normafához
  • herrriporter: @veletlen: Csak nem te vagy az, Katikám? Ha igen, üdvözöllek, ha nem, akkor köszöntöm az ismeretle... (2018.06.17. 17:54) Gyermekkorunk legszebb para_2_lopótök
  • vielopol: A MOM-nál is van ilyesmi, valamikor el is vihetnénk az repiként hozzánk került ponyvákat. momkult.... (2017.02.13. 22:00) lángost enni
  • Villő Varga: Kedves Gyula! Evit keresem, de nem tudom elerni a regi email cimen. Legyszives szolj neki, hogy a... (2016.12.30. 23:41) keszthelyi
  • vielopol: földlabdás ugye (2016.12.24. 19:00) szentcsalád

Linkblog

születésnapomra

2016.03.08. 22:57 herrriporter

rengeteg üdvözletet kaptam, ezek jó részére mondjuk számítottam is, viszont ért néhány egész meglepő köszöntés, olyan ismerőseimtől, akikkel évek óta nem beszéltem, mégis olyanokat írtak, hogy drága Gyulám, meg Gyuszkó, meg hasonlók. ki érti? mindenesetre jól esett ez a túláradó szeretet, vagy legalábbis az, hogy ha már a Fb figyelmeztette őket, eszükbe jutottam. köszönöm mindenkinek, aki olvassa e bejegyzést is, és felköszöntött. különben jó napom volt, bicikliztem egy jót a Kopaszi-gátonfuz.jpgdélelőtt készültem az esti műsorra (miközben Zsófi lenyelt egy darab műanyagot, amit egy cd-borítóról harapott le; egyelőre semmi baja), aztán jött a biciklizés, kora este forgattunk egy riportot a budaörsi városházán egy fotókiállítás-megnyitón (A budaörsi nő), beszélgettem a megtért Pajor Tamással a meg nem tért Pajor Tamásról a Basszusban, loholva sem értem el a 17-es villamost, akár rá is gyújthatnék újra. szóval olyan nap volt, mint máskoraji.jpg este azért Évi meglepett a sütis-gyertyás-ajándékos fogadtatással, ami szintén jól esett. ráadásul egyik kedvenc sütim, a Zserbó-szelet lett fölgyertyázva, szóval hamarosan sütizek is egy jót (remek ez a sok édesség, amit hús helyett zabálok immár négy hete, de nem biztos, hogy az élettani hatása jobb, mint a rántott húsnak)zso.jpga végére még itt egy nőnapi Zsófi, új macis farmerszoknyájában, amit Göczey Zsuzsitól kapott ajándékba. szerintem kiválóan néz ki benne, kicsit olyan balerináskodó a mozdulata, szóval határozottan csajszisabb
(holnap még felteszek egy képet a ma fotózott aluljárós sütislányról is, de mára elfáradtam. jó éjt, kedves barátaim!)

Szólj hozzá!

Címkék: szülinap ünnep süti nőnap biciklizés Kopaszi-gát Zsófi

A bejegyzés trackback címe:

https://ablakparkany.blog.hu/api/trackback/id/tr578455724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása