HTML

ablakpárkány

csak úgy, a magam örömére és bosszúságára meg mert keveslem azokat a fórumokat, ahol publikálhatok, meg él bennem egy összegző hajlam meg exibichionizmus, szeretem a betűket, amellett szívesen kötekedem közéletileg, végül mindent köszönök édesanyámnak, aki nélkül ez a blog nem jött volna létre

Friss topikok

• vielopol: Valóban nem lehetne - Berzsenyi niklai halott, amikor elnevezték a helyet Normafának. (2018.10.25. 21:52) A Normafához
  • herrriporter: @veletlen: Csak nem te vagy az, Katikám? Ha igen, üdvözöllek, ha nem, akkor köszöntöm az ismeretle... (2018.06.17. 17:54) Gyermekkorunk legszebb para_2_lopótök
  • vielopol: A MOM-nál is van ilyesmi, valamikor el is vihetnénk az repiként hozzánk került ponyvákat. momkult.... (2017.02.13. 22:00) lángost enni
  • Villő Varga: Kedves Gyula! Evit keresem, de nem tudom elerni a regi email cimen. Legyszives szolj neki, hogy a... (2016.12.30. 23:41) keszthelyi
  • vielopol: földlabdás ugye (2016.12.24. 19:00) szentcsalád

Linkblog

a Velencei-tó

2012.08.23. 14:56 herrriporter

1.közös nyalás.jpgkörülbiciklizése a két évvel ezelőtti balatoni kör után gyermeteg vállalkozásnak tűnt már a kezdetektől, valójában nem is sportteljesítményt akartunk abszolválni tesóval, unokatesókkal, hanem élvezni a három napos együttlétet, ami maradéktalanul sikerült is, mint azt talán az alábbi képek is igazolják.

az első kép közös nyalás közben ábrázolja társaságunkat a pákozdi cukrászda teraszán. nyalás előtt röhögtük szénné magunkat a magunkról készült közeli grimaszportrékon, amelyek az összeállítás végén láthatók majd

2.aranykút.jpgmég az első napi bőkezűség vezetett bennünket a velencei Aranykút Étterembe, ahol annak rendje és módja szerint Unicum/Jáger koccintással ünnepeltük magunkat és a kirándulás kezdetét. Évi a fotós, mert ő szokása szerint nem ivott rövidet

a másnap aztán a pákozdi tankágyú csövére mászatta két társunkat, mondhatni szokás szerint, hisz egy komáromi ágyúcsövön már himbálóztunk egyszer

később Edit jóvoltából megszólalt a lélekharang is, ha nem értünk, hát a doni áldozatok lelki üdvéért, mivel a harang az ő tiszteletükre emelt emlékműnél várakozott lányunk rángató kezeire. a húzogatásban (is) bátor Edit azért kicsit megijedt az erőteljes hangtól, és gyorsan elengedte a harangkötelet

a következő képen már az is látszik, hogy biciklitúrán voltunk. éppen Pákozdról tekertünk tovább Dinnyés felé. nagyjából ez volt a leghosszabb összefüggő, természetközeli bringaút, bár a fotón pont egy M7-est átívelő felüljárón állunk

Dinnyésen sok látnivaló nem akadt, csak egy madárlesre másztunk föl, ahonnan remek kilátás nyílt a tavat övező nádasra, szárnyast azonban egyet sem láttunk, annak ellenére, hogy a kilátóban vagy 5-6 féle madár megfigyelhetőségét ígérték. így csupán egymást láthattuk 10 méter magasban

Agárdnál hárman vízbe merészkedtünk, mi több, vízilabdázásra ragadtattuk magunkat, lévén kapu lebegett a vízfelszínen. szerintem a mi teljesítményünk ezúttal szinkronban volt az olimpiai pólósainkéval, bár érmeket nekünk sem osztottak

íme egy csendélet a vízbe nem merészkedő Veráról és az ő hattyúiról. több madár nyak- illetve lábpirszinget viselt, jelezve, hogy a hattyúk is kezdik követni az aktuális divatirányzatokat. mondjuk fülbevalós madárra kíváncsi lennék, esetleg a fülesbagoly jó eséllyel pályázna egy ilyen ékszerre. na, de fogpirszing madárnak?

az alábbi képeket táplálkozási csendéletnek tekintve nem kommentálom: fogyott minden a gárdonyi kempingben, ami ott csak fogyhatott: lángos, palacsinta, hal, hamburger, sör és fröccs. mi viszont híztunk

a velencei Drótszamár Kempingben másnap este már az olcsóbb, ám jóval érdekesebb táplálkozási verziót választottuk: pörköltet főztünk bográcsban. isteni lett, bár Évi és Edit kicsit túl csípősnek érezte. mindenesetre maradt belőle jócskán, amit Edit másnap a napon fölmelegítve befalt reggelire (!)

itt szintén demonstrálandó a sportolási hajlam: én pózolok frizbivel a kezemben. háttérben jobbra a házunk

Vera - miután sokadszorra becsűrte a fejét a bográcstartó állvány vasába - épp hűti az aktuális púpját a mélyhűtőből elővarázsolt Hubertusszal, legalábbis az üvegével. némely fejbeverés olyan csattanással járt, ami a többieknek is fájt, de Verának meg sem kottyant: e képen is mosolyog. én üvöltöttem volna a fájdalomtól

újabb csendélet az agárdi strandon másnap: a fürdőzés a nagy szél miatt elmaradt, helyette dagonyáztunk egyet a szellemstrandon. rettentően kevesen voltak, mint egy büfés srác mondta, az egész szezonban gyér volt a forgalom

Évi ugyanott olvassa az általam ajánlott Ulickaja-regényt. mindenkinek bátran ajánlom a testes könyvet, higgyétek el, a vége felé sajnáljátok majd, hogy lassan elfogynak a betűk

zárásként itt a keszthelyi pavilonsor a megérkezés után: térképpel igazoljuk, hogy sikeresen teljesítettük a Velencei-tavat övező 28 kilométeres útszakaszt. mit mondjak: a Balaton 210 kilométeréhez képest ez óvodás etap, de közben számos szép élményben volt részünk. például amikor Zsolti nekigurult a biciklim hátsó kerekének, amely úgy beragadt, hogy kilométereket kellett vállon cipelni a cajgát Gárdonyban, amíg találtunk egy lelkes kerékpárbarát nőt, aki kocsival visszavitt a velencei Drótszamárba bringástul, ahol a szerelő használhatóvá kalapálta a járgányt. összességében kedves volt velünk mindenki, akivel csak interakcióba keveredtünk, jól telt a kirándulás három napja

most pedig jöjjenek az ígért grimaszok Pákozdról, szöveg nélkül

jövőre Tisza-tó

Szólj hozzá!

Címkék: bicikli Velence

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.