HTML

ablakpárkány

csak úgy, a magam örömére és bosszúságára meg mert keveslem azokat a fórumokat, ahol publikálhatok, meg él bennem egy összegző hajlam meg exibichionizmus, szeretem a betűket, amellett szívesen kötekedem közéletileg, végül mindent köszönök édesanyámnak, aki nélkül ez a blog nem jött volna létre

Friss topikok

  • vielopol: Valóban nem lehetne - Berzsenyi niklai halott, amikor elnevezték a helyet Normafának. (2018.10.25. 21:52) A Normafához
  • herrriporter: @veletlen: Csak nem te vagy az, Katikám? Ha igen, üdvözöllek, ha nem, akkor köszöntöm az ismeretle... (2018.06.17. 17:54) Gyermekkorunk legszebb para_2_lopótök
  • vielopol: A MOM-nál is van ilyesmi, valamikor el is vihetnénk az repiként hozzánk került ponyvákat. momkult.... (2017.02.13. 22:00) lángost enni
  • Villő Varga: Kedves Gyula! Evit keresem, de nem tudom elerni a regi email cimen. Legyszives szolj neki, hogy a... (2016.12.30. 23:41) keszthelyi
  • vielopol: földlabdás ugye (2016.12.24. 19:00) szentcsalád

Linkblog

Mikulás

2011.12.06. 17:04 herrriporter

reggel megyek ki a fürdőszobába, visszafelé vetek egy oldalpillantást az előszobai cipőkre, és mit látok a bakancsomban? az egyikben Mikulás-csomagot és szaloncukrot, a másikban kedvenc napilapomat és rejtvényújságomat. na, mondom magamnak, itt járt a Mikulás. megérdemled a figyelmét? fogjuk rá, hogy igen. azt viszont nem tudom, hogy kerültem be tucatnyi kollégám közé, akikkel együtt meghívást kaptam januárban Brüsszelbe, és a teljes útiköltséget az EU állja. örültem ennek az ajándéknak is, mi tagadás

hétvégén megvolt káposztaszüreti részvételünk Nemesboldogasszonyfán, vagyis a keszthelyi birtokon. szombaton szétfagytam a nyúlós, ködös, hideg időben, vasárnap pedig csaknem leizzadtam a tízfokos meleg napsütésben. nem emlékszem, mikor fordult elő utoljára, hogy Mikulás napján még bicikliztünk, most így történt. az meg külön jó volt, hogy É. szülei szombat este meghívtak a Jóbarát Étterembe, ahol ezúttal degeszre ettem magam Ördögpecsenyével.

most már csak annak drukkolok, hogy a következő két hétben szerencsésen szerveződjenek az interjúim, riportjaim, hogy valóban nyugodtan tölthessük az ünnepeket Keszthelyen és itthon. szilveszterig jó lenne megvenni az ülőbútort, amire S. ad pénzt. nagyon kedves! A. már adott az új mosógépre, amit tegnap este meg is nézett, merthogy először járt nálunk. römiben ezúttal én villogtam. két képem az idei Mikulás-termésünkről készült

Szólj hozzá!

Címkék: munka étterem mikulás brüsszel bicikli káposztaszüret

A bejegyzés trackback címe:

https://ablakparkany.blog.hu/api/trackback/id/tr43443429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása