HTML

ablakpárkány

csak úgy, a magam örömére és bosszúságára meg mert keveslem azokat a fórumokat, ahol publikálhatok, meg él bennem egy összegző hajlam meg exibichionizmus, szeretem a betűket, amellett szívesen kötekedem közéletileg, végül mindent köszönök édesanyámnak, aki nélkül ez a blog nem jött volna létre

Friss topikok

  • vielopol: Valóban nem lehetne - Berzsenyi niklai halott, amikor elnevezték a helyet Normafának. (2018.10.25. 21:52) A Normafához
  • herrriporter: @veletlen: Csak nem te vagy az, Katikám? Ha igen, üdvözöllek, ha nem, akkor köszöntöm az ismeretle... (2018.06.17. 17:54) Gyermekkorunk legszebb para_2_lopótök
  • vielopol: A MOM-nál is van ilyesmi, valamikor el is vihetnénk az repiként hozzánk került ponyvákat. momkult.... (2017.02.13. 22:00) lángost enni
  • Villő Varga: Kedves Gyula! Evit keresem, de nem tudom elerni a regi email cimen. Legyszives szolj neki, hogy a... (2016.12.30. 23:41) keszthelyi
  • vielopol: földlabdás ugye (2016.12.24. 19:00) szentcsalád

Linkblog

egy hónap múlva

2011.05.16. 20:55 herrriporter

másodszor is megházasodom, na nem mintha nem számoltam volna ezzel, sőt, kicsit később következik be, mint gondoltam, de ez nem is lényeges. a család már értesült, szülők találkoztak, résztvevők értesítve, költségek leróva. K-ék még a lakásukat is felkínálták egy esküvő utáni bulira, ahol szűk körben, de minden fontos ember ott lesz. talán Még Szalóki Ági is, akivel múlt héten összefutottam a Tranzit Caféban. helyes kis kutyája van:)

még előtte , múlt kedden pedig a Basszus után megittunk pár sört a városligeti Washington-szobornál, ami azért elég rendhagyó, hogy kedden kimozduljunk otthonról. persze én a rádióból mentem át a Ligetbe, azért is, mert szeretem azt a helyet, és nekünk már csak ez maradt onnan, mivel a szomszédos Kertem megszűnt, hogy rohadjon meg a főpolgármester és csapata.

még mindezek előtt, egészen pontosan múlt szombat előtt egy héttel születésnapi ivászaton voltam a Rohamban, L. ünnepén, amit punkkoncertek követtek, de előttük még beszélgettem kicsit Hammerrel, Barccsal, Sissóval és Bariékkal, megismertem L. menyasszonyát, aki máris gyereket vár tőle, szóval fölgyorsították az életüket. rá egy hétre, vagyis tegnapelőtt előtt pedig K-éknél próbáltunk ki egy új társasjátékot, ami röviden körülményes, lassú és unalmas, de a társaság jó volt, E. és M. is jöttek, ők hozták a játékot.

végül tegnap fölmentünk fogaskerekűvel a Normafához, megnéztük a csaknem hat éve választott cseresznyefánkat, előbb bablevest és gesztenyepürét ettünk a Kőbüfében (amiről mindenkit lebeszélek, arcátlanul drága, és annyira nem is finom), és ettünk réteseket a hegytetőn, leerszkedés után én még elmentem úszni a Sportmaxba, ami annak ellenére jól esett, hogy a hideg szélben a kinti 33-asban lehetett csak úszni, mert a bentiben vízilabdameccsek voltak, de aztán kipróbáltam a benti melegvízű gyerekmedencét, senki nem volt benne rajtam kívül, isteni volt!

ja, és söröztünk még D.P-ékkel a Krimóban, beszélgettem Zs-val az Arénában, egyszóval élénk társadalmi életet éltünk a közelmúltban. ígérem, a továbbiakban újra sűrűbben fogok jegyzetelni, hogy ne egyszerre zúdítsak mindent, mert akkor úgyis kifelejtek valamit... például hogy kurvajó könyv Krzysztof Varga Turulpörköltje, mindenkinek ajánlom szeretettel

és holnaphoz egy hónapra ilyenkor (este h9) már vonaton utazunk a Balkán felé...

Szólj hozzá!

Címkék: esküvő úszás liget balkán normafa

A bejegyzés trackback címe:

https://ablakparkany.blog.hu/api/trackback/id/tr212909347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása