HTML

ablakpárkány

csak úgy, a magam örömére és bosszúságára meg mert keveslem azokat a fórumokat, ahol publikálhatok, meg él bennem egy összegző hajlam meg exibichionizmus, szeretem a betűket, amellett szívesen kötekedem közéletileg, végül mindent köszönök édesanyámnak, aki nélkül ez a blog nem jött volna létre

Friss topikok

  • vielopol: Valóban nem lehetne - Berzsenyi niklai halott, amikor elnevezték a helyet Normafának. (2018.10.25. 21:52) A Normafához
  • herrriporter: @veletlen: Csak nem te vagy az, Katikám? Ha igen, üdvözöllek, ha nem, akkor köszöntöm az ismeretle... (2018.06.17. 17:54) Gyermekkorunk legszebb para_2_lopótök
  • vielopol: A MOM-nál is van ilyesmi, valamikor el is vihetnénk az repiként hozzánk került ponyvákat. momkult.... (2017.02.13. 22:00) lángost enni
  • Villő Varga: Kedves Gyula! Evit keresem, de nem tudom elerni a regi email cimen. Legyszives szolj neki, hogy a... (2016.12.30. 23:41) keszthelyi
  • vielopol: földlabdás ugye (2016.12.24. 19:00) szentcsalád

Linkblog

feledékeny vagyok

2010.05.01. 21:55 herrriporter

a legutóbbi bejegyzésembe beletettem ugyanazt a veszprémi képet, amit már beletettem egy korábbiba is, és nem is vettem észre, É. szólt. sebaj, most már nem veszem ki.

viszont ez a kedves fotó most jelenik meg először a világhálón, rajta É. a képről az a Cseh Tamás szám jut az eszembe, amikor az álmos tanárnő elalszik a fűben a virágok között, ott fenn, a Lajos-forrásnál

 

ma a szokásos majális a Városligetben, nagycsaládos prolik és nyugdíjas kommunisták, popzene, sör-virsli, vattacukor, magamtól elkerültem volna, de az ügyelet miatt ki kellett mennem. később beugrottunk a Turisztba a minéninkhez, majd még áttekertünk a Tabánba Nagy Feróval és a Beatricével nosztalgiázni, azok a boldog szép napok... legalább bepillantást nyerhettünk, hogyan mulat az egészséges magyarember OV országában.

 

 

és még egy képtartozás pótlása, az egyik felirat, amelyiket korábban említettem. most is tetszik. néha megpróbálok annak az embernek a lelkivilágába helyezkedni, aki az éjszaka leple alatt veszi a fáradságot, hogy ráfújja ezt a mondatot egy óriásplakát felületére. hát, nem könnyű

(sajnos a másik feliratot, a Reáltanoda utcait időközben leszedték, talán a szarós bevándorlók, így nem tudtam lefotózni, de remélem, elhiszitek nekem, hogy az állt a papírlapon, amit idéztem az előző bejegyzésemben)

 

és akkor már itt van az egy héttel ezelőtti Criticalmassról egy-két fotó a számosból, nem feltétlenül a legjobbak, de most ezeket választottam.

 

Szólj hozzá!

Címkék: majális bicikli városliget tabán

A bejegyzés trackback címe:

https://ablakparkany.blog.hu/api/trackback/id/tr911967419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása