HTML

ablakpárkány

csak úgy, a magam örömére és bosszúságára meg mert keveslem azokat a fórumokat, ahol publikálhatok, meg él bennem egy összegző hajlam meg exibichionizmus, szeretem a betűket, amellett szívesen kötekedem közéletileg, végül mindent köszönök édesanyámnak, aki nélkül ez a blog nem jött volna létre

Friss topikok

• vielopol: Valóban nem lehetne - Berzsenyi niklai halott, amikor elnevezték a helyet Normafának. (2018.10.25. 21:52) A Normafához
  • herrriporter: @veletlen: Csak nem te vagy az, Katikám? Ha igen, üdvözöllek, ha nem, akkor köszöntöm az ismeretle... (2018.06.17. 17:54) Gyermekkorunk legszebb para_2_lopótök
  • vielopol: A MOM-nál is van ilyesmi, valamikor el is vihetnénk az repiként hozzánk került ponyvákat. momkult.... (2017.02.13. 22:00) lángost enni
  • Villő Varga: Kedves Gyula! Evit keresem, de nem tudom elerni a regi email cimen. Legyszives szolj neki, hogy a... (2016.12.30. 23:41) keszthelyi
  • vielopol: földlabdás ugye (2016.12.24. 19:00) szentcsalád

Linkblog

Harangvölgy

2014.11.10. 21:16 herrriporter

de az is lehet, hogy Harang-völgy, sőt, a Normafa honlapja szerint biztos a kötőjel, mindegy is, bevallom, eddig még csak nem is hallottam erről a részről

mindenesetre alaposan fölkészültem a vasárnapi harang-völgyi kirándulásra, a figyelmes szemlélő láthatja is az övömön fityegő iránytűt (amit persze nem használtunk)2_44.jpgalig tettünk meg néhány métert nagyjából a szánkópályák végéig, máris elfáradtam, és lehevertem Budaörsön és Mohácson, és Sopronon pihentettem a lábaim (a negyedik települést nem ismerem)3_40.jpgaztán rendeztünk egy gyors almáspite-versenyt, már nem evőversenyt, hanem Ildi és Évi pitéit versenyeztettük, ugyanis véletlenül mindketten azt sütöttek előző nap. mind a kettő jó volt, de Évi sütije kicsit jobban ízlett nekem, mert édesebb volt, mint a másik. a fotón Ildi fal épp4_37.jpgezen a képen pedig egy távolról is jól látható szépség, a Tündér-szikla, amihez már nem caplattunk föl, mivel a hosszas lefelé haladás úgy megviselte a vádlijaimat és combizmaimat, hogy még ma is fájdogálnak. sokkal rosszabb lefelél menni, mint fölfelé5_33.jpgZsófi fotózza Évit és Ildit a völgy alján. külön jó volt, hogy egész túra alatt egyetlen kirándulóval találkoztunk csupán6_27.jpga következő fotó egy fotóról id. id. Pieter Brueghel németalföldi festő Vadászok a hóban vagy Január című képét idézi (hollandul: Jagers in de Sneeuw), amit Bécsben volt szerencsénk személyesen is megcsodálni tavaly januárban. persze csak hangulatában idézi a hollandot, a korcsolyázók itt hangsúlyosabbak, mint a másikon, ráadásul ezen vadászok sincsenek7_23.jpgna, ez a fotó meg azért került ide, mert ugyanez látható az előző archív felvételken is, vagyis az egykori 58-as villamos végállomásának épülete, immár a benne kialakított étterem/kocsma homlokzata. megittunk egy sört/üdítőt, miközben egy nyolcvanas évekbeli kvízjátékkal szórakoztattuk egymást8_22.jpgegy idő után aztán kifejezetten fázni kezdtem a teraszon, így örültem, amikor elindultunk a Libegő felé, hogy visszalibegtessük magunkat a János-hegyre, az autóhoz (Kenő Dömével, gyalog)9_21.jpg

Ildi hátizsákja kizöldült közben azoktól az erdei terményektől, amelyeket összegyűjtött Balának, aki kerttervezőnek tanul, ha pontosan mondom. nem ezekből a levelekből tervez majd kertet, hanem egy házi dolgozatához kellettek neki e növénydarabok

libegői idill kettőnkről. régen féltem kicsit a Libegőn, ma a legmagasabb ponton sem

(azért vannak szorongós álmaim a szombati londoni repülőutazás miatt, de 10 ezer méteren majd elmúlik)11_15.jpgés egy remekbe szabott fotó tőlem. a kép érdekessége, hogy Kenő és Döme is látszik a tótágast állt képen12_13.jpg

ez pedig a záró opusz: egy igazán jó lángost eszünk a Libegő fölső végállomásán (amit egy csaknem félmeztelen csaj szaggatott, ránézni is rossz volt, de nyilván ő meg a forró olaj hőjétől volt rosszul)

isteni volt ez a kirándulás barátainkkal, ráadásul nem kellett a halálfaszára elutaznunk ahhoz, hogy gyönyörű őszi tájban bolyongjunk. ismételhető, utánozható

Szólj hozzá!

Címkék: kirándulás Libegő Normafa Tündér-szikla Harang-völgy

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.