Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

ablakpárkány

csak úgy, a magam örömére és bosszúságára meg mert keveslem azokat a fórumokat, ahol publikálhatok, meg él bennem egy összegző hajlam meg exibichionizmus, szeretem a betűket, amellett szívesen kötekedem közéletileg, végül mindent köszönök édesanyámnak, aki nélkül ez a blog nem jött volna létre

Friss topikok

• vielopol: Valóban nem lehetne - Berzsenyi niklai halott, amikor elnevezték a helyet Normafának. (2018.10.25. 21:52) A Normafához
  • herrriporter: @veletlen: Csak nem te vagy az, Katikám? Ha igen, üdvözöllek, ha nem, akkor köszöntöm az ismeretle... (2018.06.17. 17:54) Gyermekkorunk legszebb para_2_lopótök
  • vielopol: A MOM-nál is van ilyesmi, valamikor el is vihetnénk az repiként hozzánk került ponyvákat. momkult.... (2017.02.13. 22:00) lángost enni
  • Villő Varga: Kedves Gyula! Evit keresem, de nem tudom elerni a regi email cimen. Legyszives szolj neki, hogy a... (2016.12.30. 23:41) keszthelyi
  • vielopol: földlabdás ugye (2016.12.24. 19:00) szentcsalád

Linkblog

hulladék és szexturka

2013.05.05. 23:52 herrriporter

1_9.jpgfoglalnám össze két szóban a hétvége legviccesebb történéseit. az egész persze nagyon nem viccesen indult. szombat reggel f6-kor keltünk, hogy elérjük a 7-kor induló veszprémi buszt a Kosztolányin. kb. negyedórával előbb a megállóban voltunk, aztán 20 percet késett a busz, és olyan tömött volt, hogy Évi javaslatára úgy döntöttünk, nem állunk, inkább megvárjuk a következőt, amiről a sofőr azt állította, 10 perc múlva jön. 25 perc múlva jött, és sokkal tömöttebb volt, mint a korábbi. erre már fölszálltunk. gondolhatjátok, milyen lehetett úgy utazni Fehérvárig, hogy kialvatlanul, vadidegenekkel összepréselve állsz az izzadságszagú hőségben (persze a feleségeden kívül nem egy jó csaj tapad hozzád, hanem egy erősen középkorú), a busz kialakítása miatt nem látsz ki az ablakon, könyv szóba sem jöhet, plusz kurva meleg van. azért kibírtuk.4_8.jpg

Várpalota külsőn aztán már mosolyt csalt arcunkra az út menti felirat, amely jobbra LAKOSSÁGI HULLADÉKUDVAR-t hirdetett, és csakugyan, nem sokkal arrébb, jobbra feküdt a városi temető. (eszembe jutott, hogy a temető az angoloknál cemetery, amit a szemét szóról jegyeztem meg) a táblát és a temetőt együtt nem tudtam a buszról lefotózni, helyette érjétek be a csodálatos Inotai Gázturbinás Hőerőmű két baszomnyi tornyával, vagy milyével

5_7.jpgAnna ballagásából semmit sem láttam, ugyanis apóssal leragadtunk a veszprémi, Heinekent csapoló Skorpió Söröző teraszán, ahonnan átsétáltunk a Hungária Étterembe, a ballagási családi ebédre (három éve, amikor Editet meglátogattuk, ugyanebben az étteremben ebédeltünk). most összetolt asztaloknál, díszterítékek közt ettünk, és pedig rájöttem, hogy nem is utálom a belga Stella Artois sört. ja, és Veszprémben, a buszpályaudvar közelében láttuk a mellékelt balogos fotót a kiegészítő szöveggel. a mulatérozást Öskün folytattuk, aztán Hajmáskérről vonattal utaztunk haza. jó kis nap volt.3_9.jpg

a vasárnap a biciklizésről szólt. jó nagyot tekertünk Évivel (egyetemi negyed, Kelenföld), előtte meglátogattuk Ildit a Gozsdu-udvarban, ám előtte, a Dob utcai bejárattal szemben láttuk a képen látható cégért: SZEXTURKÁLÓ. úristen! használt gumi óvszert és avas síkosítót lehet turkálni? esetleg arra vonatkozik az elnevezés, hogy viseltes genitáliákban lehet kutakodni, és amit ott találsz, azt hazaviheted? mindenesetre felkelti a kíváncsiságot a szexturkáló szó, alkalomadtán lehet, hogy benézek, aztán jól megírom a tapasztaltakat. Gozsdu után eltekertünk a tavacskánkhoz, ahol Évi kis halakat idomított, Moby Dicket azonban nem tudta behülyíteni. hiába, a rutin meg az évek. kibicajoztunk még a Kopaszi-gát végére is, és a Hengermalom úti lepusztult gyárépületek közül lefotóztam egyet. imádom az ilyen indusztriális tájakat2_9.jpg

délután még egyedül elbicikliztem Őrmezőn túlra, a Kamaraerdő felé, remek bicikliúton. útközben láttam egy Pálmakertészetet, és beleszerettem a yuccába, de abból csak méretes példányokkal találkoztam, ezért valami kisebbet kell néznem. szívesen ültetnék például citromfát. ha ügyes vagyok, végül magyar narancs fog teremni rajta.

(az már csak hab a tortán, hogy valahol Kelenföldön egy fideszes óriásplakátra valaki nemes egyszerűséggel fölírta: GECIK VAGYTOK. és csakugyan)

Szólj hozzá!

Címkék: ballagás szex Anna Veszprém Öskü

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.