HTML

ablakpárkány

csak úgy, a magam örömére és bosszúságára meg mert keveslem azokat a fórumokat, ahol publikálhatok, meg él bennem egy összegző hajlam meg exibichionizmus, szeretem a betűket, amellett szívesen kötekedem közéletileg, végül mindent köszönök édesanyámnak, aki nélkül ez a blog nem jött volna létre

Friss topikok

  • vielopol: Valóban nem lehetne - Berzsenyi niklai halott, amikor elnevezték a helyet Normafának. (2018.10.25. 21:52) A Normafához
  • herrriporter: @veletlen: Csak nem te vagy az, Katikám? Ha igen, üdvözöllek, ha nem, akkor köszöntöm az ismeretle... (2018.06.17. 17:54) Gyermekkorunk legszebb para_2_lopótök
  • vielopol: A MOM-nál is van ilyesmi, valamikor el is vihetnénk az repiként hozzánk került ponyvákat. momkult.... (2017.02.13. 22:00) lángost enni
  • Villő Varga: Kedves Gyula! Evit keresem, de nem tudom elerni a regi email cimen. Legyszives szolj neki, hogy a... (2016.12.30. 23:41) keszthelyi
  • vielopol: földlabdás ugye (2016.12.24. 19:00) szentcsalád

Linkblog

gyomorront

2013.03.06. 21:20 herrriporter

szaunázni akkor szeretek legjobban, amikor legalább ketten érdekesen vagy viccesen kvaterkáznak mellettem a fullasztó fülkében. olyankor nem lesem a homokórát, figyelek, szórakozom, nagy ritkán, ha megszólíttatok vagy többen is hozzászólnak a témához, magam is kiveszem a részem a beszélgetésből. röpül az idő a kommunikációvalszau.jpg

ma semmilyen beszélgetésnek nem voltam tanúja és szereplője. hat erősen középkorú, illetve kifejezetten öreg nő között ültem egyedüli pasiként, amikor az egyik matróna fölállt, majd a következőket mondta nekem: "elnézést, fiatalember, most be kell nyúlnom a lábai közé, ott vannak a dolgaim". azzal nevezett helyről előhúzta illóolajos üvegcséjét és papucsait. "nyúljon csak bátran" - biztattam a nénit, mire az élemedett korú asszonykórus velem együtt fölnyerített a röpke dialógra reagálva. hát, ez történt velem ma délelőtt. (sajnos illusztrációnak nem találtam szaunázó öregasszonyokat ábrázoló képet, így be kell érnetek ezekkel a nénikkel)

mellesleg végigszenvedtem az egy kilométert, gőzöltem és élményfürdőztem, holott egy percig nem élveztem a mai uszodázást, mert reggel óta rossz volt a gyomrom, többször is a vécére menekültem, az uszodában is kétszer, mi több, már éjszaka émelygett a gyomrom, bevettem egy erre való tablettát, nyeltem a hideg vizet, és majd másfél órát olvastam, f3-tól 4-ig, aztán n8-kor már fönt voltam. most, este sem vagyok még tökéletes, bár a hasam már dél óta nem csikar, gyengének érzem magam. nemrég ettem pár falatot, úgy tűnik, ez mér nem jön ki lendületből.

bözsi.jpg

Évi reggel azzal viccelődött, biztos Bözsi mama tegnapi romlott kolbászos paprikás krumplijától lett nekem is gyomorrontásom, mint egynémely szereplőnek a Barátok köztből. persze. én inkább a tojásos sütire gyanakszom, amiből este - épp a szappanopera alatt - derekasan befaltam. pedig olyan finom volt!

Szólj hozzá!

Címkék: úszás szauna gyomorrontás

A bejegyzés trackback címe:

https://ablakparkany.blog.hu/api/trackback/id/tr935120442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása