HTML

ablakpárkány

csak úgy, a magam örömére és bosszúságára meg mert keveslem azokat a fórumokat, ahol publikálhatok, meg él bennem egy összegző hajlam meg exibichionizmus, szeretem a betűket, amellett szívesen kötekedem közéletileg, végül mindent köszönök édesanyámnak, aki nélkül ez a blog nem jött volna létre

Friss topikok

  • vielopol: Valóban nem lehetne - Berzsenyi niklai halott, amikor elnevezték a helyet Normafának. (2018.10.25. 21:52) A Normafához
  • herrriporter: @veletlen: Csak nem te vagy az, Katikám? Ha igen, üdvözöllek, ha nem, akkor köszöntöm az ismeretle... (2018.06.17. 17:54) Gyermekkorunk legszebb para_2_lopótök
  • vielopol: A MOM-nál is van ilyesmi, valamikor el is vihetnénk az repiként hozzánk került ponyvákat. momkult.... (2017.02.13. 22:00) lángost enni
  • Villő Varga: Kedves Gyula! Evit keresem, de nem tudom elerni a regi email cimen. Legyszives szolj neki, hogy a... (2016.12.30. 23:41) keszthelyi
  • vielopol: földlabdás ugye (2016.12.24. 19:00) szentcsalád

Linkblog

200 évig

2012.04.26. 21:17 herrriporter

mármint 200 éves koromig fogok élni, most már biztos. tegnap mondta újsütetű háziorvosom vérvételi leletem fölött: maga most kapott egy papírt arról, hogy 200 évig fog élni. amikor szombat délután bejelentkeztem nála vérvételi beutalóra, és közölte, hogy egy nagy rutint kér, valamennyi tumormarkerrel, és pluszban kérhetek prosztata-vizsgálatot is 2500 forintért (kértem, ha lúd, legyen kövér), köpni-nyelni nem tudtam. na, barátocskám, most majd megtudod, milyen következményei lettek a láncdohányzásnak és a gonosz italok olykor mértéktelen vedelésének. négy teljes napig készültem a halálra, legalábbis arra, hogy további vizsgálatokra küldenek, ct-re, röntgenre, satöbbi, mindenféle duzzanatokat véltem felfedezni a testemben, tompa fájdogálást éreztem a fejemben, ilyenek, aztán tessék!

szerda délután a leletem nyomtatásakor először az asszisztens kiáltott fel, hogy ilyen jó véranalízist nagyon rég nem látott: valamennyi érték (trombocita, limfocita, monocita és társaik) a megfelelő intervallumba esik, a prosztatámnak kutya baja, úgyhogy kaptam egy papírt arról, hogy 200 évig fogok. drága barátaim: további 152 évig kénytelenek lesztek elviselni. örülhettek is nekem, na.

ma voltam riporton az Állatkertben. még mindig gyermeki rajongással lépek be a kertbe, csodálom a jószágokat. a fotók ott készültek. a sárkányt - ha jól emlékszem - a Kisvidámparkban láttam utoljára vagy 40 éve, a flamingók viszont élők.

holnap délelőtt Viki kihúzza a fogcsonkomat, délután szakmányban gyártom a cikkeket, szám szerint hármat, este Kenőékkel sörözünk, szombat reggel pedig irány Keszthely!

bográcsozás, sörözés, biciklitúrák a környéken, a Balaton bámulása

kurvajó élni!

Szólj hozzá!

Címkék: keszthely orvos állatkert vér 200

A bejegyzés trackback címe:

https://ablakparkany.blog.hu/api/trackback/id/tr864475461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása