HTML

ablakpárkány

csak úgy, a magam örömére és bosszúságára meg mert keveslem azokat a fórumokat, ahol publikálhatok, meg él bennem egy összegző hajlam meg exibichionizmus, szeretem a betűket, amellett szívesen kötekedem közéletileg, végül mindent köszönök édesanyámnak, aki nélkül ez a blog nem jött volna létre

Friss topikok

  • vielopol: Valóban nem lehetne - Berzsenyi niklai halott, amikor elnevezték a helyet Normafának. (2018.10.25. 21:52) A Normafához
  • herrriporter: @veletlen: Csak nem te vagy az, Katikám? Ha igen, üdvözöllek, ha nem, akkor köszöntöm az ismeretle... (2018.06.17. 17:54) Gyermekkorunk legszebb para_2_lopótök
  • vielopol: A MOM-nál is van ilyesmi, valamikor el is vihetnénk az repiként hozzánk került ponyvákat. momkult.... (2017.02.13. 22:00) lángost enni
  • Villő Varga: Kedves Gyula! Evit keresem, de nem tudom elerni a regi email cimen. Legyszives szolj neki, hogy a... (2016.12.30. 23:41) keszthelyi
  • vielopol: földlabdás ugye (2016.12.24. 19:00) szentcsalád

Linkblog

kitavaszodott

2012.03.21. 20:20 herrriporter

végre, mindenfelé virágzik az aranyeső, ma éreztem idén először igazán, h meleg van. nem úgy, mint tegnap a temetőben, ahol kifejezetten hideg volt, bár nyilván lelki okai is voltak a fázásomnak. szerencsére tartották az ígért félórát, én egy kicsit sokallottam az éneket, de ezek a katolikusok már ilyenek. lényeg, h rendben elment apu, amennyiben a halál bárkit elragadhat "rendben". az úgynevezett halotti tor viszont kifejezetten jól zajlott nálunk. miután deklaráltuk, h apu tréfálkozós ember volt, és mi sem fogunk logó orral ücsörögni, oldott lett a hangulat. ennyi rokonom még sosem volt nálam, ha jól számolom, 16-an voltunk. azt hiszem, jól érezték magukat, de erről is szólnak az ilyen temetést követő eszem-iszomok. (egyértelműen a lányom a legszebb a család nőtagjai közül, és Évivel ketten voltunk a legcsinosabbak:))

miután este cseten kivettem a következő 3 munkanapot a főszerkesztőtől, ma visszatekertem a temetőbe. jó volt egy kicsit "kettesben" is ott lenni, ahol tegnap aput szétszórták. nem volt nyomasztó, sokkal inkább valamiféle megkönnyebbülésként élem meg, hogy túl vagyunk a ceremónián. bár holnap még lesz egy gyászmise apu lelki üdvéért (keresztanyámék és jobbikos nagybátyám óhajára), valójában az már nem számít. persze, ott leszünk a Szt. Anna-templomban a Batthyányin.

biciklizés után úsztam is, közben elhalasztottam a kedves krisnás Katával a krisnás ebédet, talán két hét múlva

tegnapelőtt reggel Kornis Mityu azt mondta a Klubrádióban, hogy normális esetben az ember az életének második felében helyre teszi mindazt, amit az elsőben elbaszott. (na, jó, nem így mondta). mondjuk most vagyok a fordulóponton (optimizmus), elkezdhetem a helyreállítási munkálatokat. lesz dolgom bőven:)

Szólj hozzá!

Címkék: család temetés kornis krisna apu tor

A bejegyzés trackback címe:

https://ablakparkany.blog.hu/api/trackback/id/tr584331443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása