HTML

ablakpárkány

csak úgy, a magam örömére és bosszúságára meg mert keveslem azokat a fórumokat, ahol publikálhatok, meg él bennem egy összegző hajlam meg exibichionizmus, szeretem a betűket, amellett szívesen kötekedem közéletileg, végül mindent köszönök édesanyámnak, aki nélkül ez a blog nem jött volna létre

Friss topikok

  • vielopol: Valóban nem lehetne - Berzsenyi niklai halott, amikor elnevezték a helyet Normafának. (2018.10.25. 21:52) A Normafához
  • herrriporter: @veletlen: Csak nem te vagy az, Katikám? Ha igen, üdvözöllek, ha nem, akkor köszöntöm az ismeretle... (2018.06.17. 17:54) Gyermekkorunk legszebb para_2_lopótök
  • vielopol: A MOM-nál is van ilyesmi, valamikor el is vihetnénk az repiként hozzánk került ponyvákat. momkult.... (2017.02.13. 22:00) lángost enni
  • Villő Varga: Kedves Gyula! Evit keresem, de nem tudom elerni a regi email cimen. Legyszives szolj neki, hogy a... (2016.12.30. 23:41) keszthelyi
  • vielopol: földlabdás ugye (2016.12.24. 19:00) szentcsalád

Linkblog

húsvét után

2011.04.30. 10:15 herrriporter

és Keszthely után ismét rámtört némi depresszió, egyszerűen baromi rossz visszatérni Budapestre, belerázódni újra a munkás hétköznapokba. megint megerősödött bennem, hogy nem ott élek és nem azt csinálom, amihez igazán nagy kedvem volna, úgyhogy most már tényleg itt az ideje, hogy találjunk egy új, lehetőleg kertes lakást/házat, illetve megtaláljam azt a munkát, amit szívesen végzek. a legjobb munkahelyi élményem a héten Zs. meglocsolása és a tőle kapott két csokitojás volt:)

a húsvétról különösebben nincs mit írnom, a szokásos és kellemes családi időtöltés három napban, amelyet ezúttal sem tudtam maradéktalanul hasznosan kitölteni, amiben szerepet játszott az is, hogy húsvéthétfő reggelén kaptam egy hatalmas defektet, így másnap délutánig nem tudtam biciklizni, tehát nem tekereghettem kedvemre a városban és a környéken. ugyanaznap este az eső elmosta a szalonnasütéshez élesztett tábortüzünket, és mindezek ellenére rossz volt visszajönni onnan. valahol nincs rendjén, hogy alig érkeztünk meg pár napja, már a május végi következő utazásunkat várom

ma éjjel egyébként szintén rosszul aludtam, sokat forgolódtam, többször felébredtem, és álmaimban láttam például egy beszélő halat, amelyik egy medencében cikázott a póráza végén, amelyet egy férfi tartott a kezében, és a hal folyamatosan azt kiabálta a fürdőzőknek: "el az útból, mert jön a halas!" mi a francot jelenthet ez, ha egyáltalán bármit?

Szólj hozzá!

Címkék: húsvét keszthely

A bejegyzés trackback címe:

https://ablakparkany.blog.hu/api/trackback/id/tr292866244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása