HTML

ablakpárkány

csak úgy, a magam örömére és bosszúságára meg mert keveslem azokat a fórumokat, ahol publikálhatok, meg él bennem egy összegző hajlam meg exibichionizmus, szeretem a betűket, amellett szívesen kötekedem közéletileg, végül mindent köszönök édesanyámnak, aki nélkül ez a blog nem jött volna létre

Friss topikok

  • vielopol: Valóban nem lehetne - Berzsenyi niklai halott, amikor elnevezték a helyet Normafának. (2018.10.25. 21:52) A Normafához
  • herrriporter: @veletlen: Csak nem te vagy az, Katikám? Ha igen, üdvözöllek, ha nem, akkor köszöntöm az ismeretle... (2018.06.17. 17:54) Gyermekkorunk legszebb para_2_lopótök
  • vielopol: A MOM-nál is van ilyesmi, valamikor el is vihetnénk az repiként hozzánk került ponyvákat. momkult.... (2017.02.13. 22:00) lángost enni
  • Villő Varga: Kedves Gyula! Evit keresem, de nem tudom elerni a regi email cimen. Legyszives szolj neki, hogy a... (2016.12.30. 23:41) keszthelyi
  • vielopol: földlabdás ugye (2016.12.24. 19:00) szentcsalád

Linkblog

ha még nem

2010.05.29. 15:40 herrriporter

ábrándultál ki belőlem (-lünk) a Mackó miatt, olvasd az új bejegyzést a Szabadság hídi öngyilkosról, aki. 

(itt volt látható az attrakciója június 3-ig. nem akarom, hogy az én oldalamról a jövőben előhívható legyen, bár már lassan túlteszem magam a képsorok emlékén. alább még olvasható, amit akkor éreztem, hisz az kordokumentum

egy hete nem tudok tőle nyugodni, ami persze vastagon az én problémám, de mégis.

ma egy hete történt. mi éppen Türjén szórakoztunk, amikor ez az ember elhatározta, hogy véget vet az életének, ha egyáltalán. vagy csak hirtelen ötlet. vagy bármi. csakhogy.

az emberek általában akkor akarnak a létüknek véget vetni, amikor megtudják, hogy gyógyíthatatlan rákbetegek, meghalt az anyjuk vagy elhagyta a szeretőjük, ilyenek. emberünk azonban semmi ilyesmire utaló hátteret nem árult el magáról. ahogy a lehozatalára rendelt tűzoltóparancsnokkal beszéltem, a férfi semmit nem kért, óhajtott, követelt. csak ugrani akart.

ugrott is, vagy inkább csúszott, de a halál biztos tudatában. a tűzoltóparancsnok, akivel beszéltem, azt mondta, semmilyen kívánsága vagy követelése nem volt. nem lehetett vele kommunikálni, alkudni, vele teret nyerni. egyedül volt "király" a turulon.

pár nappal később elmentem a helyszínre, ott álltam a szobor alatt, néztem a madárra, de nem lettem okosabb. azt rögzítettem, hogy a turulig roppant könnyű fölmenni, de aztán emberpróbáló feladat a madár hátára ülni. emberünk megtette. el volt szánva (szállva? bocs)

róla azóta se tudunk semmit. senki nem jelentkezett utána, senki sem keresi. élt, fölment, gyújtott, zuhant, meghalt. ennyi. azért érdekelne, reggel milyen szempontok szerint vette fel a ruháját, cipőjét, gondolt-e az anyjára, gyerekére, szerelmére, bárkire.

próbálom letenni ezt a terhet. az övét, a sajátomat. egyszer én is, gyógyszerrel, sunyin, a főiskola kollégiumában. gyomormostak, viszahoztak a szombathelyi orvosok. butaság volt az egész, szerelmi csalódás, mifene. félve, elbújva, mintegy mellékesen. nem a főváros legfrekventáltabb pontján ülve, kamerák kerszttüzében. bár ez is egy választás

nem rakok képet. utálom a turult és a madártársadalmat. utóbbit persze nem. szeretném elengedni az egészet

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ablakparkany.blog.hu/api/trackback/id/tr42040465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása