HTML

ablakpárkány

csak úgy, a magam örömére és bosszúságára meg mert keveslem azokat a fórumokat, ahol publikálhatok, meg él bennem egy összegző hajlam meg exibichionizmus, szeretem a betűket, amellett szívesen kötekedem közéletileg, végül mindent köszönök édesanyámnak, aki nélkül ez a blog nem jött volna létre

Friss topikok

  • vielopol: Valóban nem lehetne - Berzsenyi niklai halott, amikor elnevezték a helyet Normafának. (2018.10.25. 21:52) A Normafához
  • herrriporter: @veletlen: Csak nem te vagy az, Katikám? Ha igen, üdvözöllek, ha nem, akkor köszöntöm az ismeretle... (2018.06.17. 17:54) Gyermekkorunk legszebb para_2_lopótök
  • vielopol: A MOM-nál is van ilyesmi, valamikor el is vihetnénk az repiként hozzánk került ponyvákat. momkult.... (2017.02.13. 22:00) lángost enni
  • Villő Varga: Kedves Gyula! Evit keresem, de nem tudom elerni a regi email cimen. Legyszives szolj neki, hogy a... (2016.12.30. 23:41) keszthelyi
  • vielopol: földlabdás ugye (2016.12.24. 19:00) szentcsalád

Linkblog

Öskün

2010.04.26. 22:11 herrriporter

sámánok bohóckodtak a patakparton szombat délután, folyamatos dobszó rezegtette a környék levegőjét, mi a domboldalon emelkedő híres kerek templom oldalához telepedve sütettük magunkat a napfénnyel, bámészkodtunk lefelé a vásári forgatagba, kicsit aA Gyűrűk Ura Megyéje, a hobbitfalu jutott az eszembe. voltaképpen nem csináltunk semmit a sörözésen kívül, amit később mézespálinkával rántottuk össze a ZS-val. É. szójátékát még ideírom: - Milyen csirkét eszik a sámán? - Táltott csirkét.

este még römiztünk egyet E. szüleivel, míg a fiatalabbak kocsmáztak egyet valahol a környéken. aztán reggel visszamentünk Veszprémbe, ahol én állatkerteztem, míg É-ék valami kortárs képzőművész kiállítását látogatták. na, majd egyszer részletesen leírom a zooban tapasztaltakat, amúgy is nagy állatkertrajongó vagyok, már ha normálisan tartják a jószágokat. itt például vegyes benyomásokat szereztem. most csupám az Afrika kifutót és a mókás lemúrokat említem, az ő etetésükről kisfilmet is készítettem, megpróbálom mellékelni. és Veszprémben nem könnyű biciklizni a számos domb miatt, mire a viaduktra föltekertem, egészen kimelegedtem. a város a tengerszinttől a legmagasabban fekvő megyeszékhelyünk.

aztán megint a Hungáriában ebédeltünk, ami a reggeli látszat ellenére nyitva volt, én most marhapörköltet ettem nokedlivel. még előtte megnéztük a regi temetőt, közvetlenül a városi kórház mellett. azért elképzeltem az onkológia ablakain kitekintő betegek arcát, ahogy a kés alá fekvés előtt a sírokat bámulják. a temető valóban szép, E. ottfelejtette a táskáját az egyik síron, de visszabicikliztem és megtaláltam. utána még fagyiztunk egyet a sétáló utcában (csoki-málna), és a 4 órás vonattal haza is utaztunk, hogy még este is maradjon egy kis időnk együtt. így is lett

még egy fotó a palántáimról. a paradicsomok közben kihaltak, a paprikák szépen tartják magukat, a virágokat vélhetően agyonöntöztem. a képen még látszanak a paradicsomok is a kerek dobozokban, na, azok már nincsenek.

ja, és amíg el nem felejtem, két idézet immár Budapestről. az egyik a boldogult Józsefvárosi pályaudvar előtt sorakozó két óriásplakátra van fölfújva öles betűkkel. az egyikre ez: - Elhányok a Jobbiktól. a másikra a nyomaték kedvéért: - A Jobbiktól elhányok. no comment. a másik a Reáltanoda utca egyik kapuján olvasható. íme: "Ha még egyszer ide mersz szarni, élve foglak elégetni. Az anyád nem tanított viselkedni, te mocskos bevándorló?" ez sem igényel kiegészítést                           

ez már egy bónuszkép, csakhogy alátámasszam korábbi állításomat a veszprémi női aktokról, meg amúgy is vidám kép, ráadásul kedvesem fotózta, amint épp egy idegen nő fenekét fogdosom. ahogy most jobban megnézem a képet, pont a valamivel leöntött popsirésznél nyúlkálok, akkor nem vettem észre, sebaj

nyáron újra meglátogatjuk Veszprémet, legalábbis ebben maradtunk

Szólj hozzá!

Címkék: veszprém állatkert akt temető sámánok palánta öskü kerektemplom

A bejegyzés trackback címe:

https://ablakparkany.blog.hu/api/trackback/id/tr371954142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása